top of page
BE.png

Blog

חיפוש
  • תמונת הסופר/תStudio R+Be

מה קורה מהרגע שלקוח בוחר צבע שהוא אוהב ורוצה שנשתמש בו...

כל פרוייקט חדש מתחיל בחשיבה על רעיונות לאופן ביצועו. מה שנקרא בז'רגון המקצועי קונספט.

הקונספט הוא השלב הראשון בתהליך היצירה, בלעדיו אי אפשר להתנהל. הקונספט מבחינתו שומר על הכיוון המחשבתי הבסיסי בתהליך היצירה ומתווה את הדרך. הוא למעשה ראש החץ ותפקידו לפגוע במטרה שהיא השגת היעדים שהצבנו לעצמנו בפרוייקט.

כשאנחנו יושבות לתכנן קונספט לפרוייקט, זה יהיה תמיד אחרי פגישה מקיפה עם הלקוח, הבנת הצרכים ומהות העסק שלו ולא פחות חשוב- מה שהוא מדמיין ורוצה לראות בסופו של תהליך. לתוך זה אנו מכניסות משהו משלנו, את עצמנו, החתימה הייחודית רק לנו.

בכל פרוייקט אנו מוצאות עוגנים שיהוו את השלד של הקונספט שלנו. לפעמים זה יכול לבוא לידי ביטוי בערך שהדגיש הלקוח, לפעמים בבידול ביחס למתחרים ולפעמים רצונות ומאווים.

במקרה הספציפי, נבחר צבע שיוביל את הפרוייקט.



אז איך מחברים צבע לרעיון? מה הקשר בין הצבע הירוק לייחודיות העסק?

בדיוק בשביל זה אנו בונות לוח השראה. לוח ההשראה הוא השלב המקדים לקונספט עבור פרוייקט. הוא מכיל בתוכו את הרעיונות הראשוניים, את הסמלים, את הכותרות, את השולחן המשרדי, את המראה המהממת, את הספה המפנקת, את הטפט הטרנדי...

תמונה אחת שווה אלף מילים...



קחו לדוגמא את התמונה המייצגת את הצבע הירוק במקרה שלנו שהלקוח בחר. יצרנו למעשה שמש אסוציאציות רק שבמקום מילים השתמשנו באימג'ים. הירוק בתמונה מסמל את הטבע, הצומח, חיים, התחדשות ועוד ועוד... שיבואו לידי ביטוי בצבע הקיר, ברהיט ממוחזר, בצמחייה...

דוגמאות להשראה אנו מוצאות בסביבה הטבעית שלנו, בעדכונים מקצועיים, ובמקורות כמו פינטרסט לדוגמא.

מוזמנים לבקר ולעקוב אחר הדף מלא ההשראה שלנו בפינטרסט.

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page